poniedziałek, 5 lipca 2010

Świeży stosik


Oto jak kończy się: wizyta u przyjaciółki, u sąsiadki i w bibliotece. Całkiem spory ten stosik, ale nie ma to jak kilka książek których szukałam od pewnego czasu;)

GÓRA (od lewej):
1. "Jestem synem księdza"- Karin Jackel, Thomas Forster
2. "niepamiętnik Dolores Price"- Wally Lamb
3. "A Thousand Splendid Suns"- Khaled Hosseini
4. "Mężczyzna i chłopiec"- Tony Parsons

DÓŁ:
5. "Trawa śpiewa"- Dorris Lessing
6. "Arabska żona"- Tanya Valko
7. "Afrodyzjak"- Anthony Capella
8. "Bajerom wbrew"- Anna Ziętara
9. "Kiedy płaczą świerszcze"- Charles Martin
10. "Złodziejka książek"- Markus Zusak

1 komentarz:

  1. "Kiedy płaczą świerszcze"! Polecam!!! przepiękna!!!!! smutna, ale przepięknie napisana. Zakochałam się w niej i polecam wszystkim kto lubi czytać, kto ma wrażliwą duszę. Tu we Francji mam jego inną książkę: "Gdzie rzeka kończy swój bieg", również piękna i smutna, ale jednak to nie to samo co "Kiedy płaczą świerszcze". Zazdroszczę tylu książek. Ja czekam na przesylkę z Polski i będę musiała chyba czytać po kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń